Tanker om forandringsviden som eksisterer i organisationen
Viden om hvad der skal forandres – er i virksomheden
Vi er overbevist om, at alle virksomheder indeholder al den forandringsviden som kræves for at få varige konkurrencemæssige fordele og succes.
Og vi ved at der overvejende i virksomheden findes et indgående kendskab, og forståelse af den branche, deres virksomhed befinder sig i, men at denne forandringsviden ofte er uudnyttet.
Kun de virksomheder, der frigør denne forandringsviden, opnår en varige konkurrencemæssige fordele.
Der findes ingen trylleformularer eller genveje for at frigøre forandringsviden.
Kunsten er at samle, organisere al viden om kunder, processor, branche og placering på markedet, og omsætte denne viden til handling, samt at organisere, coache, lære og metodeunderstøtte et effektivt forandringsforløb.
Det kræver en ambitiøs og konsekvent indsats, og virksomheder, der ikke ønsker at gennemføre den, forbliver – og bliver aldrig andet end – middelmådige…