Salgs & leveringsbetingelser
Version september 2021.
Generelle oplysninger
net2change, Grantofteparken 688, 2750 Ballerup, CVR nr. 25 97 46 62. Etableret i 2006
E-mail: [email protected] Telefonnummer 22 700 896
Tilmelding klippekort
Tilmelding er bindende og skal foretages via de enkelte klippekorts shop bestillinger.
Du får en faktura straks efter købet på den mail, du opgiver, når du køber, med din adgangskode til klippekortet, og adgang til kalender booking. Kalender booking kan du booke tid og få oplyst tidspunkter, som er disponible.
Klippekort udløber et år efter faktureringsdatoen, og rådgivning skal være afsluttet senest et år efter købet.
Tilmelding er unik og må kun bruges af den eller de tilmeldte.
Klippekort timebetaling
Opgaver eller rådgivning, som kræver maks. en times arbejde, løses på maks. 2 hverdage (48 hverdagstimer). Opgaver eller rådgivning forudsætter at du kan kontaktes, når det er nødvendigt.
48 timers reglen ophæves, ifm ferie eller er sygdom. Ved ferie eller sygdom vender vi tilbage straks første arbejdsdag efter ferie eller er sygdom.
Klippekort – opgave- og mødebooking
Du har altid adgang til vores kalender, hvor du kan booke tid og se tidspunkter som er disponible.
Første kontakt er opklarende og faktureres ikke, undtagen hvis rådgivningen sker med det samme.
Normalt vil kontakt (opgaven kan løses på under en time) kunne ske per telefon samme dag. Er vi helt booket en dag, ringer vi tilbage dagen efter.
Vi kontakter dig normalt mellem kl. 9.00 til 17.00, men tilbagemeldinger på andre tidspunkter kan aftales.
Akuttillæg
Hvis du kræver rådgivning eller opgaveløsning løst udenfor bookingkalenderens planlagte tidspunkter, kommer der et tillæg på 50 procent, for tidspunkter mellem kl. 17.00 til 08.00. Der trækkes 1 ½ klip pr. opgavetime.
I weekender og på helligdage kommer der et tillæg på 100 procent. Weekenden begynder fredag klokken 17.00. Der trækkes to klip pr. opgavetime.
Hvis vi ikke har aftalt en opgaveløsning udenfor normal arbejdstid, betaler du ikke tillæg, selvom vi arbejder på tidspunkter udenfor vores normale arbejdstider.
Klippekort udløb
Klippekort udløber et år efter faktureringsdatoen, og rådgivning skal være afsluttet senest et år efter købet.
Tidsforbrug
Tidsforbrug registres per påbegyndt kvarter.
I tidsforbruget indgår:
Rådgivning af løbende opgaver, research, forberedelse, møder, telefonsamtaler, transport, interviews, skriveproces, planlægning, mailkorrespondance, dialog med samarbejdspartnere og medarbejdere.
Du kan holde øje med tidsforbruget i kundeportalen, som du får adgang til, når du bliver kunde.
Det er dit ansvar at holde øje med dit forbrug.
Minimums klip er 15 minutter.
Kontakte andre end dig
Det skal aftales, hvis vi må kontakte nogle af dine kollegaer, som er nødvendig for at løse opgaven og rådgivningen.
Betaling
Der vil blive fremsendt en manuel faktura ved ordrelægning. Prisen inkluderer den bestilte ydelse.
Priserne er excl. moms.
Online kurser og e-learning
Ved online kurser og e-learning er der tale om levering af digitalt indhold, der leveres umiddelbart efter tilmelding. Det er derfor ikke muligt at afbestille online kurser, e-learning og rådgivning, og der er derfor ingen fortrydelsesret.
Levering og Fortrydelsesret
Online kurser leveres via log in. Levering sker efter tilmelding er registeret og betalt.
Ved online kurser og e-learning er der tale om levering af digitalt indhold, der leveres umiddelbart efter tilmelding og registreret betaling. Det er derfor ikke muligt at afbestille online kurser og e-learning, og der er derfor ingen fortrydelsesret.
Kursus materialet
Kursus materialet er udarbejdet af net2change. Materialet er underlagt copyrights og kopiering
Copyrightbetingelser
Alle rettigheder til generiske materialer der omhandler træning tilhører net2change.
Materialerne er beskyttet i henhold til ophavsrets- og markedsføringsloven, hvorfor kopiering – mekanisk, digitalt, fotografisk eller anden gengivelse samt eftergørelse af skriftlige materialer eller dele deraf – ikke er tilladt med mindre dette er aftalt med net2change.
Hvis der er noget galt med ydelsen
Købelovens Mangels Regler kan finde anvendelse på varekøb. Hvis du ikke er tilfreds med tjenesteydelsen, kan du kontakte os på tlf. 22 700 896.
Som udgangspunkt har du ikke 2 års reklamationsret, da det er en tjenesteydelse. Derfor bedes du med det samme kontakte os, hvis du oplever problemer.
Du har ret til at få udbedret eventuelle mangler ved tjenesteydelsen, som kan tillægges ydelsens beskaffenhed, med mindre der er tale om egne omstændigheder, eller andre ydre omstændigheder, som vi efter dansk ret ikke kan blive gjort ansvarlige for.
Yderligere information
Har du brug for uddybende information om ydelsen faglige indhold, er du velkommen til at kontakte os på [email protected] eller tlf. 22 700 896.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til [email protected]. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Alle tilmeldinger bekræftes via e-mail.
Forbehold for ændringer
net2change tager forbehold for ændringer af tid, sted, mentor, indhold, pris samt eventuelle trykfejl.