Effektformel Effektformel – Kundeværdi

Hvordan vores kunder tilføres høj kundeværdi?

Ledelse af Forandring tilfører Din organisation høj kundeværdi indenfor 5 områder:

1. Effektformel

Kundeværdi - effektformel

Klik for større billede

Formel for effekt og værdiskabelse, hvor viden og kompetencer om forandring gradvist, igennem projektforløbet overføres til vores kunders organisation, og dermed opnår et markant kompetenceløft.

2. Projektforløb

Projektforløb

Klik for større billede

Igennem projektforløbet skifter rollefordelingen mellem net2change og virksomhedens organisation.

Samtidigt forankres viden i organisationen løbende med projektets frem drift.

3. Overførsel af viden om forandring

kundeværdi

Klik for større billede

Overordnet tilføre vi kundeorganisationen viden om ni ting som vi har lært om håndtering af forandringer.

4. Udfordring & løsninger

Kundeværdi

Klik for større billede

Brancher udvikles, kundekrav og konkurrenceevne ændres, hvilket stiller store krav til virksomhedens omstillings- evne. De nye udfordringer kalder på nye løsninger.

5. Ledelse af Forandring

kundeværdi

Klik for større billede

Som er en proaktiv håndtering af forandring – kan forandringseffekten direkte aflæses.

Læs artiklen om kundeværdien og effekten af Ledelse af Forandring.