Website Metrics and Site Statistics by WebSTAT

Topmenu

Archive | Vision

Vision 

Vision er virksomhedens fremtidig ønskværdige tilstand – eller et forventet fremtidigt resultat skabt af organisationen.

Artiklerne arbejder og beskriver vision og hvordan du arbejder med virksomhedens vision.

Komfortzonen

Komfortzonen

Komfortzonen – Tilbyd medarbejderne en vej ud af det kaos du har bragt dem i Når du har medarbejdernes opmærksomhed, skabt den brændende platform, etableret en oplevelse af nødvendighed, kan du tilbyde en vej ud af det – en vej væk fra truslen eller de udfordringen som forandringen indebærer – en vej mod “Det nye” væk […]


Del artikel

Continue Reading
Forandringsvision

Forandringsvision

Få det planlagt, integreret, tilpasset og styrket Forretningsforandring – Fase 3: Få det planlagt Når du i “Fase 2: Gøre det parat“, arbejder med medarbejdernes frygt for forandringen, forsøger du at skabe håb og positive handlinger. Når du reflekterer på medarbejdernes spørgsmål, frygt, ængstelse og bekymringer omkring forandringen, vil du hurtig finde ud af, at […]


Del artikel

Continue Reading
Vision

Forandringsvisionen – Det nye!

Vision forandring – Det nye! Vision – hvad skal forandres? I artiklen Forandringskommunikation behandlede vi hvordan vi skaber et billede af “Det kendte” – den nuværende situation. Men der mangler endnu tre spørgsmål at få besvaret om “Det kendte”: Hvordan ved vi at der er noget der skal forandres? Hvad er det som ikke fungerer? […]


Del artikel

Continue Reading